Confettura di albicocche

 Morelowa konfitura Le proprieta' nutrienti del frutto dell'albicocco erano conosciute gia' dagli antichi medici arabi....

12/01/11

Cytrynowy likier dla Pań :) cz.I


Limoncello







Zima we Włoszech to okres owoców cytrusowych,
moje drzewko Cedro-Citrus Medica  , w tym roku
obdarowało mnie  "guinessowskimi" owocami

,
jeden z nich ma obwód 30 cm i waży 1/2 kg ,





postanowiłam upamiętnić ten fakt i przygotować z tych fantastycznych owoców damski likier
Umyłam je dokładnie prz pomocy szczoteczki ,
...bo to właśnie skórka mi będzie potrzebna ,  skórka cytryny - cedro charakteryzuje się
porowatością, ...co utrudnia dokładne mycie, i ukrywa dużo nieczystości.
Po obraniu , owoce przechowujemy w lodówce , a skórkę zalewamy 95% alkoholem.




c.d.n za trzy tygodnie :)





                                                                                                                                                Edith


Część II przepisu:







***